رونمایی از دوربین امنیتی هوشمند آنر با زوم ۲۰ برابری

آنر تحت برند Honor Choice از دوربین هوشمند Xiaopai Smart Camera Pro با قابلیت فوق العاده زوم 20 برابری رونمایی کرد. این دوربین دارای لنزهای سه گانه (یک لنز تله‌فوتو و دو لنز واید) و حسگرهای 4 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/1.6 می باشد. لنز های واید دید گسترده و جامع تری از محیط ارائه می دهند و لنز تله فوتو با امکان زوم 2 برابری به خوبی جزئیات اشیا را ثبت و به نمایش می گذارد.

رونمایی از دوربین امنیتی هوشمند آنر با زوم ۲۰ برابری

قابلیت های دوربین Xiaopai Smart Camera Pro

این دوربین مداربسته امنیتی قابلیت نظارت پانوراما نیز دارد به اینگونه که با دامنه‌ی دید افقی ۳۶۰ درجه و عمودی ۱۲۵ درجه دید وسیعی را به تصویر می کشد. یکی از لنزهای این دوربین ثابت و روی مناطق مهم متمرکز است.

Xiaopai Smart Camera Pro از فناوری دید در شب در دو حالت (سیاه و سفید و رنگی) بهره می برد که شامل نور مادون‌قرمز و نور گرم پرقدرت می باشد. دوربین بصورت پیش‌فرض روی نور مادون‌قرمز تنظیم شده ولی در صورت تشخیص انسان به حالت تمام رنگی تغییر می کند.

قابلیت های رونمایی از دوربین امنیتی هوشمند آنر با زوم ۲۰ برابری

امکان استفاده از هوش مصنوعی در این دوربین بطور خودکار افراد و حیوانات را ردیابی کرده و شروع به تصویربرداری می کند. ویژگی برتر دوربین اسمارت آنر تشخیص سوژه و پخش آژیر است. با تنظیم دوربین بصورت دستی یا خودکار دوربین با ورود شخص به منطقه آژیر را به‌صدا درمی‌آورد.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx