بهترین جک درب پارکینگ ایرانی (سال 1403)

وقتی قصد داریم بهترین های یک صنعت را معرفی کنیم باید معیارهای مختلفی را در نظر بگیریم. معیارهایی نظیر کیفیت و دوام، کارایی و امکانات، تناسب قیمت با رده محصول و خیلی چیزهای دیگر. ما در این مقاله می خواهیم 10 جک پارکینگی ایرانی را معرفی کنیم که هم از نگاه فنی و هم از نگاه مصرف کننده جزو بهترین های بازار هستند و ارزش خرید بالایی دارند. شاید برایتان عجیب باشد بگوییم که تنوع جک پارکینگی ایرانی بیش از 200 جک بازویی است، کافیست به صفحه لینک شده نگاهی بیندازید تا با آنها آشنا شوید.

قبل از اینکه به معرفی این محصولات برسیم شاید بهتر باشد به چند سوال کلیدی مصرف کنندگان پاسخ دهیم.

جک ایرانی تا چه میزان مطمئن است؟

 در جواب باید بگوییم درب های اتوماتیک ایرانی رشد زیادی کرده اند و از زمان شروع تحریم ها و با افزایش قیمت نرخ ارز جان دیگری گرفته اند و اکنون به جایی رسیدیم که بیش از 50 برند و 20 تولید کننده را در کشور داریم. این موضوع باعث شده فاصله کیفیتی جک پارکینگی ایرانی و خارجی کمتر و کمتر شود و به جایی برسیم که برخی بگوییند خیلی فرقی بین انها نیست.

جک پارکینگی ایرانی برای چه ساختمان هایی مناسب است؟

تمامی محصولات پارکینگی ایرانی با تکنولوژی الکترومکانیک ساخته شده اند و از این جهت بهترین هایشان برای ساختمان هایی حداکثر 15 تا 20 واحد مناسب هستند. اما خیلی از جک ها صرفا برای تردد پایین ساخته شده اند و نمی توان از آنها انتظار زیادی داشت. البته به مواردی مثل وزن و عرض درب ساختمان را نیز در نظر داشته باشید تا انتخاب درستی را انجام دهید.

بزرگترین مزیت های جک ایرانی

واقعیت این است علت اصلی اینکه مشتریان به سمت جک های ایرانی آمدند از سرناچاری بوده است. چرا که تفاوت قیمت این محصولات با خارجی ها بیش از 3 برابر است و خیلی ها توانشان به خرید جک خارجی نمی رسد و یا قصد چنین هزینه ای را ندارند. پس اولین مزیت قیمت است، ولی کیفیت خدمات و گارانتی پس از فروش و فراوانی قطعات می تواند دیگر مزیت های جک ایرانی باشد.

 حالا با ارائه این توضیحات به معرفی 10 مدل از بهترین جک های پارکینگی ایرانی می پردازیم و در ترتیب 1 تا 10 نیز در این لیست مهم است و ما از بهترین شروع می کنیم.

1- جک تابا 9011

وقتی محصولی در صدر قرار میگیرد یعنی از سه منظر کارایی، کیفیت و قیمت توانسته همه ی رقبا را پشت سر بگذارد. تابا 9011 را می توان در کلاس جداگانه ای نسبت به سایر جک های پارکینگی ایرانی قرار داد. این دربازکن پارکینگی بر خلاف اکثر ایرانی ها ماردونی است و از بازوهایش با برق 24 ولت کار می کند. قدرت خوبی دارد و کیفیت آن از بسته بندی گرفته تا همه جزئیات عالی است. تابا این محصول را با 24 ماه گارانتی عرضه کرده و این خدمات را درب ساختمان ارائه می دهد.

البته مواردی باعث شده تا جک تابا نتواند جزو پرفروش های بازار باشد. مثل عدم عرضه منظم، آشنایی کم نصابان با جک ماردونی و محدودیت نصب فقط برای درب های رو به داخل از این جمله موارد هستند.

جک تابا 9011 و امتیازات

مشخصات جک تابا 9011:

  • قدرت هر لنگه بازو تا 350 کیلوگرم
  • مناسب عرض درب تا هر لنگه 2.5 متر
  • موتور 24 ولتی بدون نگرانی از گرم شدن
  • مناسب تردد تا 80 بار در طول روز
  • خلاص کن کلیدی

2- جک میلان 400

باید اعتراف کنم که در ابتدای ورود این جک برقی به بازار، نگاه خوبی به میلان نداشتم آن هم به این علت بود که هم نامش گمراه کننده بود که این محصول خارجی است و هم طرح جک کاملا از روی پروتکو لیدر 4 کپی برداری شده بود. اما رفته رفته کارایی و کیفیت این جک به من ثابت کرد که آنهایی هم که به امید ایتالیایی بودن این سیستم، آن را خریداری کرده اند جنس بدی نخریده اند و این محصول به نسبت قیمتی که دارد واقعا عالی ساخته شده است. این جک دارای گارانتی 30 ماهه است که از متوسط گارانتی محصولات ایرانی زمان بیشتری را دارد.

شاید بزرگترین مشکل این محصول شرکت ناشناخته گارانتی دهنده است که مثل تابا یا سیماران مشهور نیست اما با این حل جای نگرانی ندارد چرا که شرکت میلان به تعهدات خود پایبند است و ما تجربه بدی از ارائه خدمات از میلان نداریم.

مشخصات جک میلان 400:

  • دارای قدرت هر لنگه تا 350 کیلوگرم
  • مناسب عرض درب تا 3 متر هر درب
  • تردد توصیه شده 40 بار در طول روز
  • دارای خلاص کن سوئیچی

همیشه بهتر بودن دلیل نمی شود که آن محصول فروش بالایی را هم تجربه کند. اگر به دنبال پر فروش ترین جک پارکینگی هستید ما آن را در مطلبی جداگانه بررسی کردیم. که می توانید آن محصولات را مشاهده کنید.


3- جک سیماران S4

در لیست 10 تایی بهترین جک پارکینگی ایرانی جک سیماران معروف ترین و البته پر فروش ترین محصول داخلی است. کیفیت بالا، قدرت و کارایی خوب، گارانتی معتبر از دلایلی است که این محصول در مقام سوم و پرفروشترین جک ساخت ایران باشد. این شرکت تنوع بالایی در جک بازویی دارد اما مدل 4S به این دلیل منتخب شده که سابقه طولانی تری نسبت به باقی مدل ها دارد. موتور 300 واتی و قدرت 300 کیلوگرم در هر لنگه و مدار فرمان بی نقص و همچنین شفت 40 سانتیمتری که باعث می شود این جک برای هر دری مناسب باشد از ویژگی های این سیستم محبوب هستند. سیماران تمام جک های پارکینگی خود را با 24 ماه گارانتی عرضه می کند.

شاید اگر سیماران بسته بندی بهتر و مدار فرمان پرآپشن تری را برای جکهای بازویی در نظر بگیرد دیگر نقصی نمی ماند که ما در موردش صحبت کنیم.

تصویر و امتیاز جک فراز 4s

مشخصات جک سیماران 4S:

  • دارای قدرت هر لنگه تا 300 کیلوگرم
  • مناسب عرض درب تا 2.5 متر هر درب
  • تردد توصیه شده 50 بار در طول روز
  • دارای خلاص کن سوئیچی

4- جک یال سری X

شاید باورتان نشود اگر بگوییم که کمپانی یال بزرگترین تولید کننده جک پارکینگی در ایران است. خیلی از برندها ایرانی که حتی شناخته شده هستند و البته در این لیست 10 تایی ما هم قرار دارند! تولید بازوهایشان توسط یال انجام میشود. شرکت یال مثل کوه یخی است که بیش از نیمی از آن دیده نمی شود. 

یال سری X در اصل سری اقتصادی این شرکت است، اما کیفیت این محصول به قدری خوب است که توانسته در قسمت بالایی لیست ما باشد. این جک که در دو مدل شفت 32 و 42 ساخته شده ظاهری شبیه پروتکو ACE ایتالیا دارد. قدرت هر یک از بازوها تا 350 کیلوگرم است و مدل X1 آن که شفت بلندتری دارد محدودیتی از جهت داخل یا بیرون بازشو ندارد. گارانتی شرکت یال 3 ساله است که زمان دلگرم کننده ای برای کاربر می تواند باشد.

تصویر و امتیازات جک یال x1

مشخصات جک یال X1:

  • دارای قدرت هر لنگه تا 350 کیلوگرم
  • مناسب عرض درب تا 2.5 متر هر درب
  • دارای موتور خطی و خلاص کن سوئیچی در محل مناسب
  • تردد توصیه شده 50 بار در طول روز

5- جک یوتاب U10

یوتاب که یکی از زیر مجموعه های شرکت صاحب نام الکتروپیک است و یوتاب U10 از تازه وارد های بازار میباشد که ظاهرش کپی شده از پرفروش ترین محصول خارجی یعنی وی تو کالیپسو 400 است. یوتاب و الکتروپیک در اینکه در عرضه عمومی محصولات بسیار سختگیرانه و حساس عمل می کنند، مشهورند. از این جهت می توان اطمینان داشت جک U10 یوتاب نیز این مراحل را از سر گذرانده و اکنون در بی نقص ترین حالت ممکن عرضه شده است. قدرت بازوهای U10 تا هر درب 400 کیلوگرم و مناسب دربهایی تا 2.5 متر هستند. مدار فرمان یوتاب با اینکه بهترین نیست اما نمی شود از آن ایراد گرفت و تقریبا هر آنچه نیاز است در برنامه های آن می شود یافت. این محصول هم با گارانتی 24 ماهه و خدمات در محل نصب عرضه شده است.

عکس و مشخصات جک یوتاب u10

مشخصات جک یوتاب U10:

  • بازوهای قدرتمند تا 400 کیلوگرم
  • پشتیبانی از دربهایی با عرض 2.5 متر هر درب
  • دارای ظاهری مشابه وی تو ایتالیا با خلاص کن آلنی
  • تردد توصیه شده 60 بار در طول روز

6- جک کانه گیتس وین کیت 4

دو رگه بودن جک کانه گیتس و قیمت بالاتر این محصول باعث شده که این محصول با کیفیت در صدر لیست ما نباشد. پس اگر به لحاظ بودجه ای محدودیتی زیادی ندارید میتوانید کانه گیتس را اولویت خود قرار دهید. این جک زیبا که بازوهایش در ترکیه تولید می شود و تحت لیسانس فنلاند است از همه جهت عالی تولید شده و می تواند بی نقص سالهای سال مهمان درب پارکینگ خانه ها باشد. وین کیت 4 تا 400 کیلوگرم قدرت دارد و مناسب درهایی با عرض تا 6 متر است. فرقی نمی کند درب رو به بیرون باز شود و یا داخل، چرا که این جک به راحتی از پس آن بر می آید. منظور ما از دو رگه بودن در ابتدای پاراگراف این بود که کانه گیتس بازوهای خارجی دارد اما سایر قطعاتش در ایران تولید می شود و ما ترجیح دادیم این محصول که قیمتی نزدیک به ایرانی ها را دارد در بین بهترین جکهای پارکینگی ایرانی قرار دهیم.

ویژگی ها و امتیازات جک کانه گیتس 400 وین

مشخصات جک کانه گیتس WIN 4:

  • بازوهای قدرتمند تا 400 کیلوگرم
  • پشتیبانی از دربهایی با عرض 3 متر هر درب
  • بازوهای ساخت ترکیه با خلاص کن آلنی
  • تردد توصیه شده 70 بار در طول روز

7- جک ویرا فارو 400

اگر از یکنواختی ظاهری جک پارکینگی خسته شده اید ما جک ویرا را به شما پیشنهاد می دهیم. بازوهای این جک بسیار خلاقانه تولید شده است و ال ای دی های کار شده بر روی بازو زیبایی بی بدیلی را برای ورودی ساختمان فراهم خواهد کرد. البته ویرا 400 تنها به زیبایی در جک و متعلقات معطوف نمی شود و به لحاظ فنی نیز بسیار کار آمد است. شفت 40سانتیمتری، قدرت 400 کیلوگرمی در هر بازو و مناسب دربهایی تا 6 متر از ویژگی های این جک پارکینگی ایرانی هستند. مدار فرمان دیجیتالی و گارانتی 30 ماهه محصول کار را برای کسی که بخواهد از ویرا بگذرد و مدل دیگری را برگزیند بسیار سخت می کند چرا که ما نقص خاصی بجز سطح قیمتی در این محصول نمی بینیم.

تصویر و امتیازات جک ویرا 400

مشخصات جک ویرا Faro 400:

  • مناسب تردد بالا تا 70 بار در روز
  • قدرت 400 کیلوگرمی برای هر درب
  • ساپورت هر لنگه درب تا 3 متر
  • ظاهر بازو زیبا با نورپردازی محیطی در هنگام کارکرد
  • مدار فرمان دیجیتال کار آمد

8- جک کامفورت 400

کامفورت هم از جمله جک هایی ایرانی است که به علت قیمت بالا در اینجای لیست قرار گرفته است. بازوهای کامفورت 400 همانطور که از نامش پیداست 40 سانتیمتر است و قدرتی مناسب دارد تا از پس درب های پارکینگی روتین در ایران بر آید. توان موتور جک کامفورت 350 وات است که ما در کمتر جک ایرانی در این سطح دیده ایم. محل خلاص کن این محصول بسیار خوب و در دسترس است و شفت 25 میلیمتری آن این نوید را میدهد که کامفورت حتی در برابر فشارهای نامتعارف معکوس بسیار پابرجا می ماند.

امتیاز جک پارکینگ کامفورت 400

مشخصات جک کامفورت 400:

  • قدرت هر بازو تا 400 کیلوگرم
  • پشتیبانی از درب هایی با عرض 3 متر هر درب
  • تردد پیشنهادی تا 60 بار در روز
  • ظاهری متفاوت و شفتی با قطر 25 میلیمتر 

9- جک پرشین پاور 400

به قول قدیمیها دست بالای دست بسیار است. تا سال گذشته سوزوکی به واسطه قیمت مناسب در لیست بهترین جک پارکینگی ایرانی قرار داشت و اکنون پرشین پاور با قیمتی بهتر جایگزین آن شده است. پرشین پاور 400 به عنوان اقتصادی ترین محصول جک کنترلی ایرانی شناخته می شود که کیفیت معقولی هم دارد و اگر مطابق استاندارد نصب شود و فشار زیادی روی آن نیاید می تواند دوام خوبی هم داشته باشد. توان موتور پرشین پاور S400 به 320 وات می رسد که نشان میدهد این جک بازوهای توانمندی دارند. گارانتی 24 ماهه این جک نیز معقول و مناسب است. این نکته را اضافه کنیم که احتمالا در سالهای آینده از پرشین پاور بیشتر می شنویم چرا که این تولید کننده به لحاظ قیمتی و کیفیتی محصولات خوبی عرضه می کند.

مشخصات جک پرشین پاور

مشخصات جک S400 پرشین پاور:

  • قدرت هر لنگه تا 300 کیلوگرم
  • مناسب درهایی تا 2.5 متر عرض هر درب
  • تردد پیشنهادی 30 بار در طول روز
  • دارای خلاص کن از کنار روی موتور

10- جک جگوار کوییک 400

جگوار هم جزو تازه وارد های لیست ماست. کیفیت مناسب، 1 سال گارانتی تعویض و دو سال گارانتی تعمیر را در کنار قیمت و کارایی خوب بگذارید تا دلیلی بشود که این محصول در لیست 10 محصول برتر امسال قرار بگیرد. جگوار کوییک 400 که به نسبت J400 همین شرکت باریک تر شده حالا می تواند برای هر درب پارکینگی نصب شود. مدار فرمان جگوار بسیار کار آمد است و به سختی می شود از آن ایراد گرفت. این شرکت حتی در بسته بندی داخلی قطعات نیز سلیقه به خرج داده و سعی کرده به هر طریقی رضایت مشتری را داشته باشد.

عکس و امتیاز جک جگوار کوییک 400

مشخصات جک جگوار کوییک 400:

  • دارای قدرت 300 کیلوگرم برای هر درب
  • پشتیبانی از درهای 2.5 متری در هر لنگه
  • گارانتی 3 ساله که یکسال از آن تعویض است
  • مدار فرمان دیجیتال و کارا

جاماندهای لیست بهترین جک های پارکینگی ایرانی

جک محک که یکی از بهترین درب های کنترلی ایرانی است از لیست ما کنار گذاشته شد به این دلیل که عدم رضایت بالایی که در ریموت هایش دارد که در صورت اصلاح جزو 5-6 تای اول لیست ماست. قیمت پایین به جک سوزوکی وفا نکرد و پرشین پاور امسال توانست با قیمت بهتر جایگزین آن شود. جک های شرکت وینتا نیز می توانستند در لیست ما جا داشته باشند که با اختلاف کمی جا مانداند و همچنین جک های پویا در که کیفیت و قیمت خوبی نیز دارند.

اگر شما هم مدلی را تایید می کنید که در لیست ما نیست می توانید در قسمت نظرات آن مدل به ما معرفی کنید و از محاسنش نیز کمی بگویید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx