8 آیفون تصویری جدید معرفی شده در نمایشگاه برق سال 1402

نمایشگاه برق سال 1402 از تاریخ 23 تا 26 آبان در محل نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاریست و شرکت های تولید کننده آیفون تصویری امسال پرکارتر از سال گذشته بوده اند و محصولات فراوانی را در صف عرضه دارند. البته غیاب شرکت تابا در این نمایشگاه باعث شد که نتوانیم از برنامه این شرکت در مورد معرفی محصولات جدید آگاه شویم اما شرکت های الکتروپیک، سیماران و کالیوز محصولاتی را رونمایی کرده اند که در ادامه به آنها می پردازیم.

آیفون های تصویری جدید الکتروپیک در نمایشگاه برق 1402

الکتروپیک را می توان پویا ترین شرکت در سال 1402 دانست چرا که محصولات زیادی را در این نمایشگاه رونمایی کرد که بزودی به بازار عرضه خواهند شد. به گفته مسئولان این شرکت این محصولات تا بهار 1403 به بازار عرضه می شوند و ما نباید خیلی برای دریافت این محصولات منتظر بمانیم. پس بیاید یک نگاهی به آیفون های تصویری جدید الکتروپیک بیندازیم.

آیفون 1286 جدید الکتروپیک

آیفون تصویری 1286 جدید الکتروپیک

ارزانترین آیفون تصویری الکتروپیک کمی نونوار شده و ظاهری امروزی تر گرفته ولی همچنان آن حس نوستالژی خودش را نیز حفظ کرده است. آیفون 1286 ورژن یک یا جدید به ظاهر مربعی که در گوشهای مانیتور کمی کشیدگی به طرفین باعث زیباتر شدنش شده است می تواند نظر خریداران را به خود جلب کند. نکته اصلی تغییرات در این دربازکن تصویری، باریک تر شدنش است که در مدل قبلی بسیار آزار دهند بود اما اکنون باریک و جذاب تر شده است. این مانیتور دارای صفحه نمایش 4.3 اینچ و قابلیت تنظیم صدای زنگ، نور، رنگ و کنتراست تصویر است و در رده ارزان قیمت های این شرکت می باشد.

آیفون 7 اینچ الکتروپیک مدل 403

محصول جدید الکتروپیک آیفون تصویری 403

جدیدترین محصولی که به زودی رونمایی می شود مدل 403 الکتروپیک است. که با صفحه نمایش 7 اینچی و بدنه سفید و مشکی که شیشه ای مانند است می تواند نظر بسیاری را به خود جلب نماید. این مانیتور دارای قابلیت هایی نظیر اتصال به دو پنل زنگ و یک دوربین مدار بسته، قابلیت عکس و فیلمبرداری باز کردن درب دوم یا فراخوانی آسانسور و ارتباط داخلی است. آیفون الکتروپیک 403 کلید لمسی است و ما انتظار داریم این مانیتور رنج قیمتی کمتر از مدل 996 و در سطح 1294 داشته باشد. نکته جذاب این مانیتور گوشی حالت مغناطیسی آن بود که از کنار به مانیتور وصل می شد.

آیفون تصویری لمسی 5 اینچی مدل اسکوندا الکتروپیک

آیفون تصویری لمسی 5 اینچی مدل اسکوندا الکتروپیک

جذاب ترین محصول این نمایشگاه در رده آیفون تصویری محصول خلاقانه پیک به نام اسکوندا بود. این گوشی 5 اینچی دارای صفحه نمایش لمسی است و قابلیت اتصال به تلفن، اتصال به دو درب و دو دوربین مداربسته، قابلیت ضبط عکس و فیلم و اتصال به آسانسور را دارد. اما چیزی که این آیفون تصویری را متفاوت می سازد، گوشی قابل حمل آن است که تا 5 ساعت می تواند شارژ دهی کند و در فاصله 30 تا 45 متری مانیتور به آن وصل شود. این محصول نیز در رنگ مشکی و نقره ای عرضه خواهد شد.

آیفون تصویری 10 اینچی الکتروپیک

آیفون تصویری 10 اینچی الکتروپیک

الکتروپیک یک مانیتور 10 اینچی دیگر نیز در نمایشگاه برق 1402 معرفی کرد. این مانیتور لمسی به مانند مانیتور اسکوندا 5 اینچی طراحی شده با این تفاوت که دیگر گوشی روی آن نیست. در مورد این مانیتور جدید اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما می توان بالاترین قابلیت ها را از آن انتظار داشت.

پنل زنگ مدل 503 کدینگ و تشخیص چهره الکتروپیک

آیفون تصویری 10 اینچی الکتروپیک

الکتروپیک در کنار گوشی ها از یک پنل کدینگ تصویری نیز رونمایی کرده است که قابلیت تشخیص چهره نیز دارد. این پنل کدینگ که ابعاد بزرگی نیز دارد تا 2040 واحد را با 4 رشته سیم پشتیبانی می کند. صفحه نمایشگر روی آن 4.3 اینچی است و می تواند با تشخیص چهره، کارت و اثر انگشت و حتی رمز درب را باز کند. دوربین این پنل کیفیت بالایی دارد و دید در شب آن تا دو متر کارا خواهد بود.

آیفون های سیماران پیش به سوی کیفیت تصویر بالاتر

سیماران در این نمایشگاه سعی کرد در کنار تعدادی محصول جدید از نسل جدید تکنولوژی خود رونمایی کند. این تکنولوژی باعث می شود کیفیت تصاویر در آیفون تصویری بیش از دو برابر بهبود یابد و دیگر شاهد تصاویر بی کیفیت و مات در آیفون های تصویری بزرگتر نخواهیم بود. اما در ادامه دو محصول جدید این شرکت را معرفی می کنیم.

پنل زنگ فرداد از نوع لمسی

پنل فرداد لمسی سیماران

سیماران دو سالیست پنل زنگ فرداد را معرفی کرده که استقبال زیادی از آن شده است. امسال این شرکت این پنل زنگ را در نوع کلید لمسی و کارتخوان نیز عرضه کرده تا جلوه ای جدید از این پنل زنگ را شاهد باشیم. این تغییرات چه از لحاظ بصری و چه به لحاظ کارایی مثبت است و عمر محصول را بالا می برد. پنل زنگ فرداد لمسی سیماران تنها تا 8 واحد را پشتیبانی خواهد کرد.

آیفون تصویری HF-75 با ظاهری جدید

آیفون هندزفری سیماران hf-75 جدید

چند سالی بود که سیماران دیگر هیچ مدل بدون گوشی در سبد کالایی خود نداشت. اما ظاهر به زودی شاهد محصول جدید بدون گوشی با این برند خواهیم بود. HF-75 نام احتمالی این محصول جدید است و به دلیل کلید لمسی بودن و نه تمام تاچ بودن ما انتظار قیمتی مشابه HS-72 در این کالا خواهیم بود. قابلیت ذخیره عکس و فیلم، ارتباط داخلی، باز کردن درب پارکینگ از مشخصات این محصول است که متوجه شویم با آیفون تصویری قدرتمندی روبرو خواهیم بود.

کالیوز با یک پنل تصویری تمام عیار

پنل زنگ کدینگ نگار کالیوز

کالیوز بی ادعا، اما مطمئن به کار خود ادامه می دهد. و مصرف کنندگان محصولات آیفون کالیوز کیفیت این محصول را با کارکرد صحیح آن در طول سالیان سال حس می کنند. این شرکت از پنل زنگ جدید مدل نگار کدینگ، کارتی، اثر انگشتی و بلوتوثی خود رونمایی کرد که یکی از ویژگی های خاص آن اندازه بسیار مناسب است که به نسبت دیگر برند ها که ابعاد بزرگی برای پنل در نظر میگیرند این شرکت ابعاد پنلش را خیلی کشیده نکرد. پنل نگار کدینگ کالیوز دارای قابلیت اثر انگشت است و می توان به راحتی کاربران را از روی پنل به آن اضافه کرد. این پنل در دو نوع بلوتوثی و ساده عرضه می شود که در مدل بلوتوثی کاربر می تواند با تلفن همراه نیز درب ساختمان را باز کند.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx